tirsdag 24. april 2012

litt mere

Pga et uhell har jeg ikke fått gjort så mye mere her. Men skal legge ut mere om hvordan jeg lager slike stoler mm. Hva verktøy , og hva jeg lager de av. Det blir jo her noe prøving ... og feiling . Alt blir jo laget av materialer enten rett fra skogen eller fra ett lokalt sagbruk. Kommer til og legge ut bilder av det jeg lager. Endel blir det mulig å kjøpe til selvkost for og teste ut hvordan de er , holdbarhet mm.
Her litt mere av den jeg driver med nå


Driver her med Gubben og kjerringa . Bordet i mellom er løst så de kan stå hver for seg også


En benk laget av bakon , villmarks panel og grov bjørke plank 





1 kommentar:

  1. Du er so flink med å få til ting av det som andre ser som rusk i skogen.

    Skal kjöpe beis til den benken du lagde... Men aner ikke hvilken slags... Har du tips?
    Hilsen Digernesfolket.

    SvarSlett